Dyson DC33c Allergy Musclehead Parquet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC33c Allergy Musclehead Parquet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

P 18-06-2016

Prijs-kwaliteit niet in verhouding

Hulpstukken zitten op de stang en vallen er makkelijk en vaak af. Zitten ook in de weg.
Stang en hulpstukken voelen goedkoop en kwetsbaar aan.
Bij het stofzuigen op een gladde vloer wordt het vuil vooruitgeschoven ipv opgezogen.
Grote zuigkracht.
Makkelijk leeg te maken.
Wendbaar en licht om de trap op te dragen.

kenmaureen 09-06-2015

Met deze stofzuiger ben je sneller klaar met het vervelende karwei. Mijn vorige stofzuigers verloren zuigkracht en deze blijft continu alles snel naar binnen gooien.De musclehead borstel werkt erg handig. je hoeft niet telkens de borstel om te zetten als je naar een andere ondergrond gaat. De uitblaaslucht is ook zeer schoon. Het geld meer dan waard!

ogurel 05-06-2015

Ondanks de goede vormgeving en zuigcapaciteit is de stofzuiger behoorlijk luidruchtig. Meestal heb ik oordopjes in mijn oor tijdens het gebruik. De telescopische buis vind ik niet lang genoeg, hierdoor gedwongen beetje gebukt te stofzuigen. Na gebruik wordt je wel vermoeid.
Als je de telescopische buis eraf doet heb je een onhandig stuk handvat in je hand waardoor je niet in kleine hoeken of ruimtes kunt komen. Je bent gedwongen om het smalle mondstuk te gebruiken waardoor je iedere keer ernaar moet gaan zoeken.
Je kunt de meegeleverde mondstukken wel bevestigen aan de telescopische buis maar hierdoor kun je niet onder kasten etc. komen. Het andere platte mondstuk is klein en niet handig in gebruik.
Wel een gebruiksvriendelijke stofbakje, makkelijk schoon te maken.

Al met al een miskoop voor mij.
Dus voorlopig moet ik ermee doen. Maar beslist geen 2de keer!!

Jeneneric 02-06-2015

Dit is onze tweede dyson. We zijn er uitermate tevreden over, omdat je er overal mee kunt komen. Ook de andere dyson, die al een jaar of 8 is, doet het nog prima. De stofbak is nog gebruiksvriendelijker geworden en ook het filter is nu makkelijker toegankelijk. Een klein minpuntje is het kleine zuigmondje, omdat deze strepen trekt op sommige stoffen.

L.G.Hofsteede 01-06-2015

Wij hebben de Dyson DC45 Up top 3 jaar in gebruik en de Dyson
DC33Allmus al 10 Maand in gebruik. Dit tot volle tevredenheid
en het gemak . Zeker wat het lege van het stof reservoir betreft en het grote zuig vermogen. Wij willen geen andere stofzuigers meer.

wimadeka 01-06-2015

een fijne sterke stofzuiger die makkelijk in het gebruik is.
makkelijk schoon te maken. kortom een prima apparaat.

treeskemperman 01-06-2015

Een heel fijne stofzuiger, vooral omdat je met dezelfde zuigmond alle vloeren kunt doen. Zuigkracht is heel goed, zelfs bij de inloopmat moet ik dempen anders blijft het aan de mat vast "plakken". Verder is het zeer prettig geen stofzuigerzakken meer te hoeven gebruiken. Licht in gewicht, maar wel een hard geluid.
Ik zou een mailtje krijgen wanneer de filter schoongemaakt moest worden, maar dat mailtje heb ik nooit gehad.

jessevanbrussel 31-05-2015

Een fijne stofzuiger in gebruik bij gladde vloeren zoals hout, tegels enz. De overgang op vloerbedekking werkt goed door het mechanisme in de zuigkop. Echter vind ik dat bij het opzuigen van langen haren de zuigkop meer moeite heeft. Deze raken echter verstrikt in de borstelharen van de zuigkop. Oplossing is dat je na en tijdens het stofzuigen deze dus zelf moet verwijderen door ze uit de borstelharen van de zuigkop te plukken.
Het leegmaken van de opvangbak is gemakkelijk. Je ziet ook gelijk het resultaat van het stofzuigen wat een tevreden gevoel geeft.
Bij dit type moet je wel iedere maand de filter even onder de kraan houden. Geen grote moeite, maar je moet het wel doen. De filter droogt echter niet in 24 uur zoals wordt beweert.
Het apparaat is niet zwaar en volgt goed bij de werkzaamheden. Het snoer is 10 meter lang wat in de praktijk voldoende is.
Het maakt veel herrie, maar ik heb nooit andere stofzuigers gehad die dat niet doen.
Kortom zeker een aanrader. Let wel op de zuigkop die je koopt als je huisdieren hebt of mensen met lange haren. De borstelharen zijn hier dan snel mee verwikkelt.

Martijn040 31-05-2015

Wat een ontzettend fijne stofzuiger. Goede zuigkracht, licht in gebruik. Erg fijn is het feit dat de stofzuiger niet achter de draad blijft hangen maar er soepel overheen rolt, dit door de kleine wieltjes.
Heerlijk is ook dat je de zak niet hoeft te vervangen, even het reservoir omkeren om te legen. Eens in de maand het filter onder de kraan reinigen en hij blijft perfect zuigen.
Hij ziet er ook nog eens erg mooi uit. Ik ben er zeer tevreden mee.
Een absolute aanrader!

fritswill 30-05-2015

Uitstekende stofzuiger. Erg prettig als je van een gladde vloer naar vloerbedekking gaat. En altijd een goede zuigkracht. Minpuntje het geluid maar dat nemen we maar voor lief

larsBern 29-05-2015

Superfijne stofzuiger voor mensen die last hebben van allergieën! Deze haalt veel meer stof weg dan andere stofzuigers. Daarnaast is hij zuinig in gebruik omdat je geen stofzakken meer hoeft te kopen.

vroomgeving 29-05-2015

Prima stofzuiger, voordeel is dat er geen zakken meer nodig zijn.
Dysons blazen ook schonere lucht uit dan een "normale" stofzuiger.
Enig minpuntje vind ik het handvat, vind ik bij langer stofzuigen niet echt fijn, verder ideaal ding.

TR_ 29-05-2015

Super handig in gebruik, eenvoudig op te bergen. Erg goed geschikt voor tegels, laminaat én vloerkleden. Door het lange snoer hoef je niet telkens een ander stopcontact te gebruiken. Na ruim een half jaar deze stofzuiger gebruikt te hebben, nog altijd super tevreden!

Mitch VN 01-10-2014

Een lichte, wendbare stofzuiger die dankzij zijn telescopische buis en hoge grip ook voor grote mensen zeer gemakkelijk in gebruik is. Het snoer is lang genoeg zodat je zonder problemen meerdere kamers kan doen zonder elke keer een ander stopcontact te zoeken. De filter is eenvoudig leeg te maken en te onderhouden. Dankzij de verscheidene wisselstukken, kan de stofzuiger alle ondergronden aan. In 1 woord: geweldig!

Jvseters2 29-05-2015

Ik vind deze Dyslon stofzuiger geweldig.
Ik had hem veel eerder moeten kopen.
Krachtig, licht, geen stofzak. Fantastisch.